RENDEZ-vous AT:CASUAL ME-my favourite coffee spot

11 Μαΐου 2017



Hello Fashionlovers,

Είναι αλήθεια πως το κλειδί για να αγαπήσεις μια νέα,για σένα πόλη,όσο μικρή ή μεγάλη είναι αυτή,είναι πως θα πρέπει να βρεις τα αγαπημένα σου spot.Μερικές φορές ένα τέτοιο spot μπορεί να είναι το κέντρο,η παραλία,μια πλατεία ακόμη και ένα όμορφο καφέ.Θυμάμαι τον πρώτο καιρό που έφτασα στη Λάρισα για τις σπουδές μου,την φίλη μου Ειρήνη να με πηγαίνει σε ένα cafe,περιγράφοντας το ως ένα κατεξοχήν ''ευρωπαϊκό'' καφέ,με υπέροχη industrial αισθητική.Ύστερα απο καιρό το Wisedog,στην οδό Σκυλοσόφου έγινε το αγαπημένο μου coffee spot.Ένας χώρος για να πιεις τον καφέ σου,την σπιτική λεμονάδα σου,ή ακόμη και ένα χειροποίητο cocktail,ένας χώρος να διαβάσεις το βιβλίο σου ή να κάνεις την εργασία σου!Ακόμη το Wisedog,στον χώρο των εκθέσεων που βρίσκεται ακριβώς απο κάτω, φιλοξενεί ανθρώπους που αγαπούν την τέχνη και θέλουν να εμπνεύσουν τον κόσμο με αυτή.Διοργανώνουν,popup stores ,δημιουργικά workshop ακόμη και party τα περισσότερα εκ'των οποίων είναι για όμορφο σκοπό.Μπορείτε να βρείτε περισσότερα στη σελίδα τους:HERE
Και φυσικά αν ποτέ περάστε από τη Λάρισα,αξίζει να το επισκεφτείτε.


Μια διαφορετική πλευρά του style μου,μια κατεξοχήν casual πλευρά  είναι αυτή που με χαρακτηρίζει όταν θέλω να είμαι απόλυτα άνετη.Soft blue jeans με λεπτομέρειες στα τελειώματα και στις πίσω τσέπες που λατρεύω,ένα απαλό logo T-shirt και low heels στο αγαπημένο μου pale pink για μια δόση 60'ς.
Για πιο streetwear vibes προσθέστε απλά ένα καπέλο.Είναι υπέροχο να είσαι stylish και άνετη ταυτόχρονα.










Διαβάστε περισσότερα στο blog Daydreamers.gr : https://blog.daydreamers.gr

I am wearing:
Jeans:SALT&PEPPER 
T-shrt-hat:OBEY 
All of them from:Daydreamers

pumps: ZARA
timepiece:Daniel-Wellington Use the discount code YURICHAT for a 15% off to your purchase.

Thank you.

Stay chic-even if you are going all casual.


Δημοσίευση σχολίου

© Chatoyant21. Design by FCD.