Beauté-PREP:BULDING MY SKIN CARE ROUTINE with mybeautybox-ariadne

6 Μαΐου 2017

Hello Fashionlovers,

Το σημερινό άρθρο έχει δόση ομορφιάς και περιποίησης.Είναι αλήθεια πως ύστερα το πέρας της θεραπείας για την ακμή του προσώπου μου,επήλθαν πολλές αλλαγές στην επιδερμίδα μου,μια απο αυτές ήταν να αλλάξει η σμηγματογόνος δράση του και από λιπαρή επιδερμίδα το πρόσωπο μου απέκτησε μεικτή(Τ).
Για περίπου 9 μήνες όσο κράτησε και η θεραπεία για την ακμή,υπήρχε μια συγκεκριμένη ρουτινά πρωινή και βραδινή για την περιποίηση του προσώπου μου.Μετά την ολοκλήρωση τη θεραπείας,έχοντας νέο τύπο επιδερμίδας έπρεπε να αλλάξω και την ρουτίνα μου,ίσως να την χτίσω απο την αρχή.
Ξεκινώντας φυσικά με ένα πολυ καλό καθαριστικό προσώπου,το οποίο και δεν αποχωρίζομαι ποτέ έπρεπε να αναζητήσω για ένα προϊόν που να αποβάλει την περιττή λιπαρότητα αλλά να διατηρεί το πρόσωπο μου σαφώς ενυδατωμένο.

Έτσι ήρθε στα χέρια μου ένα κουτί ομορφιάς,το mybeautybox.Με την υπηρεσία του mybeautybox, του κουτιού με προϊόντα ομορφιάς & lifestyle που έρχεται στην πόρτα σας κάθε σεζόν, έχετε την ευκαιρία να δοκιμάσετε τουλάχιστον 5 προϊόντα σε full ή travel size σε προνομιακή τιμή, ώστε να αποφασίσετε αν σας ταιριάζουν, χωρίς να έχετε ξοδέψει άσκοπα μία περιουσία.Φυσικά στο Online store του mybeautybox μπορείτε να βρείτε ποικιλία προιόντων,και μεμονωμένα,σε πολύ καλές τιμές. 

Με αυτόν τον τρόπο ανακάλυψα και δοκίμασα την ελληνική εταιρία Ariadne.Συνδεδεμένη άρρηκτα με τη φύση,χρησιμοποιεί φυσικά συστατικά για την καλύτερη περιποίηση του δέρματος.
Το προιόν Perfect Balance Hydrator-
 ''πρόπολις'' μυρίζει φύση.Την αισθάνεσαι στο πρόσωπο σου,καθώς αποτελείται απο μια σειρά φυσικών συστατικών πολλά εκ των οποιών φρούτα.
Υπόσχεται ματ αποτέλεσμα και καταφέρνει να δημιουργήσει την τέλεια επιφάνεια δέρματος ακόμη και πριν το make up.Μείνετε συντονισμένοι για το mini video...







Thank you.




Δημοσίευση σχολίου

© Chatoyant21. Design by FCD.