MARIE CLAIRE BLOG AWARDS 2016|ALL about the ultimate fashion experience|

9 Ιουλίου 2016




Hello Fashionlovers,

Είμαι τόσο χαρούμενη που γράφω αυτο το post,διότι πρόκειται για την περιγραφή μιας πραγματικά μαγικής εμπειρίας μόδας που τυχαίνει να την βιώνω μόλις στα 18 μου και 

έπειτα 2.5 χρόνων εντατικού blogging!Είμαι τόσο ενθουσιασμένη που τα κατάφερα,που τα καταφέραμε,καθώς τίποτα δεν θα ήταν δυνατό χωρίς την υποστήριξη των ανθρώπων που είναι βρίσκονται πάντα δίπλα μου και φυσικά τους μοναδικούς χορηγούς μου,τους γονείς μου.Σας ευχαριστώ.
Δεν κατάφερα να κερδίσω το βραβείο της κατηγορίας μου,Shining Star,δεν ήταν όμως και ο μεγαλύτερος στόχος μου.Τέτοιου είδους μεγάλα event δεν γίνονται μόνο για τα βραβεία,αλλά για ακόμη περισσότερα όπως εμπειρίες ζωής,γνώσεις,γνωριμίες με νέους ανθρώπους,φιλίες,συνεργασίες,ευκαιρίες και όμορφες αναμνήσεις.Και αφού κάθε ένας εισέπραξε κάτι από τα προαναφερθέντα,νιώθει ικανοποιήση,μπορεί και νικητής,εφοδιάζεται και είναι έτοιμος να κατακτήσει στόχους και να υλοποιήσει όνειρα!


LET'S MOVE ON TO the MY OUTFIT



Ως συνήθως,εμπνεύστηκα και σκέφτηκα να φορέσω το συγκεκριμένο look,περίπου 2 μέρες πριν το event,,ακριβώς την ώρα που έγραφα το άρθρο,How to:FROM BED TO THE STREET!Δημιούργησα ένα Outfit,μετά απο ανάμιξη αυτού του υπέροχου slip dress,το οποίο και μου προσέδιδε την απαραίτητη λάμψη,για την απονομή βραβείων αλλα και την άνεση που αναζητούσα,ένα vintage κομμάτι απο την ντουλάπα της μητέρας μου.Τα κεντημένα δαντελένια λουλούδια απο το Brand Tasos Mitropoulos,δίνουν την θεμιτή boho Πινελιά και συμπληρώνουν το DIY μαύρο bralette που επέλεξα .Ένα look που συνδυάζει το layering trend,τη λάμψη του Vintage Hollywood και την ρομαντική δαντέλα.Είναι ακριβώς ότι με εκφράζει.Κλασσικές και άνετες μαύρες flatforms για να ''απορροφήσουν'' την  απαιτούμενη πολύωρη ορθοστασία.Ενώ Basic accessories όπως το μαύρο τσαντάκι απο Elena Athanasiou και το DIY Μαύρο τσόκερ απλά ολοκληρώνουν το look.
Φτάνοντας στο μακιγιάζ και στο hairstyle,επέλεξα να δημιουργήσω ένα γρήγορο smokey eye σε τόνους του καφε και του μαύρου,ενώ στα μαλλιά μου έφτιαξα έναν χαμηλό κότσο με πλεξίδες,ο οποίος ταίριαξε τέλεια με την ρομαντική δαντέλα και την λάμψη του φορέματος.
Κατα τη γνώμη μου,παρόλο που η δαντέλα και το χρυσό slip dress αποτελούν statement κομμάτια,έδεσαν μαζί λόγω μιας όμορφης ισορροπίας που δημιουργήθηκε.καθώς η δαντέλα φάνηκε να απορροφά την περιττή λάμψη του φορέματος.




Ήμουν τόσο μα τόσο ενθουσιασμένη που έβλεπα την δουλειά μας στην μεγάλη οθόνη!


Τα κορίτσια απο την κατηγορία μου Εύη,Άννα και Ειρήνη όλες υπέροχες και λαμπερές!

Συγχαρητήρια σε όλους του Bloggers που δούλεψαν και δουλεύουν σκληρά και κατάφεραν να βραβευτούν!Ήταν μια πραγματικά λαμπερή νύχτα που έκλεισε με ένα super chic party,γεμάτο χορό,φωτογραφίες,style και νόστιμα cocktail!Περάσαμε τέλεια!Ήταν ένα υπέροχο ταξίδι στον χώρο της μόδας,απο τα πρώτα μου και μάλλον απο τα πιο ωραία παρόλο που υποχρεώσεις της σχολής μου δεν μου επέτρεψαν να το ζήσω γεμάτο απο την αρχή μέχρι το τέλος!

                  Η μόδα είναι μια μορφή τέχνης και ίσως το streetstyle η τέχνη του δρόμου.Είναι πολιτισμός,ξεχωρίζει σαν την κουλτούρα. Είναι συνυφασμένη με την κοινωνία στην οποία ζούμε,εξελίσσεται και αλλάζει,προσαρμόζεται με τις ανάγκες του κόσμου,όπως προσαρμόζεται στο style του καθένα.Ενώνει τους ανθρώπους και ταυτόχρονα τους διαφοροποιεί,γι αυτό είναι όμορφη.
Γι'αυτό ανυπομονώ να γνωρίσω τον κόσμο της.



Eyridiki-














Δημοσίευση σχολίου

© Chatoyant21. Design by FCD.