F for Fashion-PREP. with Wet n Wild make up

22 Ιουλίου 2016




Hello Fashionlovers,

Πριν λοιπόν ξεκινήσω να αναλύω την beauty εμπειρία μου,παρέα με την Wet en Wild και το κατάστημα Naturefun στον Βόλο,σας παρουσιάζω μια
νέα κατηγορία-στήλη στο blog μου,την PREP(preparation ) δηλαδή την προετοιμασία-tips Ομορφιάς που ακολουθώ,πριν βγω ή ακόμη πριν φωτογραφηθώ.Δεν είμαι ειδήμων στο θέμα ομορφιάς,αλλα σίγουρη πως θα σας μεταφέρω όλα όσα η ίδια κάνω για την περιποίηση του εαυτού μου.

Η Wet n Wild απο το Los Angeles εως και την Ελλάδα είναι μια εταιρία προϊόντων ομορφιάς με κοινό στόχο την,περιποίηση κάθε γυναίκας,χρησιμοποιώντας προϊόντα ποιοτικά και οικονομικά.
Είναι πολύ όμορφο όλες οι γυναίκες να έχουν πρόσβαση στην περιποίηση του εαυτού τους.Αυτό έγινε εφικτό επιτέλους και στην Ελλάδα,με την Skouras Cosmetics να προταγωνιστεί, εισάγοντας στην ελληνική αγορά προϊόντα ομορφιάς όπως αυτά της Wet n Wild και όχι μόνο.





Το αρωματοπωλείο και  κατάστημα προϊόντων ομορφιάς  Naturefun στον Βόλο,ανέλαβε το μακιγιάζ μου.Η επαγγελματίας αισθητικός Πασχαλίνα Ατματζίδου,βρίσκεται στο κατάστημα κάθε Πέμπτη απο τις 18:00-21;00 για να σας χαρίσει  μυστικά ομορφιάς όπως έκανε και μαζί μου.Άψογη περιποίηση και επαγγελματικό μακιγιάζ,τι άλλο να ζητήσει μια γυναίκα;





Smokey Eye σε σκούρες αποχρώσεις,πυκνές βλεφαρίδες και έντονα χείλη σε κοραλί χρώμα απο τη νέα σειρά της Wet n Wild!




Απλό,vintage με πινελιές που θυμίζουν Σπανιόλα!Ένα απο τα πιο αγαπημένα μου Look φέτος το καλοκαίρι!Midi -all time classic- denim φούστα, το λευκό χειροποίητο  off-shoulder top by Virginia και άνετες flatforms.Τέλος το μακιγιάζ και η μπορντό δερμάτινή τσάντα μου,ολοκληρώσαν το look!

i am wearing:

top: https://www.instagram.com/by.virginia/
skirt-shoes-bag:ZARA



-eyridiki








Δημοσίευση σχολίου

© Chatoyant21. Design by FCD.