F for Fashion:Jungle West(wholesalebuying review)

15 Σεπτεμβρίου 2015

Hello fashionlovers&Fashionbloggers!!Today's post is a fashion-review post.This time i am reviewing for Wholesalebuying.com.I would describe my outfit as a retro-romantic look,ideal for formal occasions.This skirt it so cute and chic,its price is very low and the quality is nice!I got it from wholesalebuying.com(just click HERE)I matched it with my retro-romantic black lace top and my black sandal heels.I finished the look with my blue-transparent clutch,in order to make my look more modern.Check out the picture below for more details:

Hello fashionlovers&Fashionbloggers!!To σημερινο ποστ ειναι ενα fashion-review ποστ.Αυτη τη φορα παρουσιαζω ρουχα για το online store wholesalebuying.com.Θα περιεγραφα το look μου ως κατι ρομαντικο και παλιο ταυτοχρονα..ιδανικο για επισημες εκδηλωσεις.Η φουστα μου ειναι τοσο ομορφη και σικατη, η τιμη της ειναι πολυ χαμηλη και η ποιοτητα της αρκετα καλη!Την πηρα απο το wholesalebuying.com(καντε click HERE)Ταιριαξα την φουστα μου με το ρομαντικο μαυρο δαντελενιο τοπακι μου και τα μαυρα πεδιλα μου.Τελειωνοντας προσθεσα την μικρη διαφανης μπλε τσαντα μου,ωστε να κανω το look λιγο πιο μοντερνο.Δειτε την φωτογραφια πιο κατω για περισσοτερες λεπτομερειες:

i am wearing:
Heels&bag:ZARA
Skirt:HERE
top:ZARA



Δημοσίευση σχολίου

© Chatoyant21. Design by FCD.