F for Fashion:INCOGNITO(review for Newdress.com&CNdirect.com)

18 Σεπτεμβρίου 2015

Hello fashionlovers&fashionbloggers!Today's post is a review post,or double review post,because this time i am reviewing two items.In this post i tried to make my outfit,look like a mix between rock and romance.As you can see from the photographs below, the jumpsuit,which is a reviewing item,is a classic romantic-girly piece,it is black and it has little black dots,at the same time it is a little bit revealing,so i recommend you to wear at night,clubbing or a drink (you choose haha).So i got this piece from CNDirect.com and its quality is pretty nice.(FIND IT HERE)I gave to my outfit the rock ''touch'' by adding my DIY jeans jacket and my black sandals.I finished my look with my black butterfly sunglasses and my new Dragon earring,which i got from NewDress.com.Its really elegant and you can wear,when you do the side-swept hairstyle,which is actually when you put all your hair in one side of your head(like i did in this photoshoot),or even when you make a ponytail.For more details just check the pictures below;


Hello fashionlovers&fashionbloggers!Το σημερινο post ειναι ενα post παρουσιασης,ή μια διπλη παρουσιαση ρουχων,διοτι αυτη την φορα,προκειται να σας δειξω δυο προιοντα.Στο συγκεκριμενο ποστ προσπαθησα να κανω το Outfit μου να μοιαζει με εναν συνδυασμο μεταξυ ροκ και ρομαντισμου.Οπως μπορειτε να δειτε και απο τις φωτογραφιες παρακατω, η φορμα-σορτσ,η οποια ειναι ενα απο τα προιοντα παρουσιασης,ειναι κλασικη-ρομαντικη και κοριτσιστικη,μαυρη με μικρες μαυρες βουλες,την ιδια στιγμη ομως ειναι και λιγο αποκαλυπτικη,γι αυτο θα σας συνιστουσα να την φορουσατε το βραδυ,για clubbing ή ενα ποτο(εσεις διαλεγετε χαχα),Αποκτησα το προιον αυτο απο το CNDirect,com και η ποιοτητα του ηταν αρκετα καλη(ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ).Εδωσα στο outfit μου μια ροκ πινελια,φορωντας το τζην τζακετ μου, το οποιο εχω μεταποιησει η ιδια και τα μαυρα σανδαλια μου.Τελειωνοντας το Look προσθεσα τα μαυρα γυαλια ηλιου μου που εχουν σχημα πεταλουδας και το καινουργιο μου σκουλαρικι σε σχημα δρακου που πηρα απο το Newdress.com.Eιναι πολυ εντυπωσιακο και μπορειτε να το φορεσετε οταν εχετε τα μαλλια σας απο την μια πλευρα(οπως εχω κανει εγω),ή εστω οταν τα εχετε φτιαξει κοτσιδα-κοτσο-αλογοουρα.Για περισσοτερες λεπτομερειες δειτε παρακατω:







                                                               I am wearing:
                                            shoes-sunglasses:ZARA
                                            earring: http://www.Newdress.com/
                                            jumpsuit:HERE
                                            jeans jucket:Pull&Bear

Δημοσίευση σχολίου

© Chatoyant21. Design by FCD.