F for Fashion: WIDNY BLUE (CNDirect review)

8 Σεπτεμβρίου 2015

Hey Fashionlovers&fashionbloggers,here is an another fashion-review post.This time i am reviewing for CNDirect.com (CLICK HERE), a big online fashion store,where you can buy clothes,shoes and beauty items.The prices are low and the quality really nice.So i am wearing this cute and chic black dress,which i got from this store,it looks cool,it is absolutely casual,you can wear it with flats,sneakers or even low boots like Dr.Martens(I think it would look nice,tell me your opinion).My little dress costed only 4.60$,its a must,especially this season,when the ''croshet'' trend absolutely rock.The dress comes out in white too check it out HERE.I matched the black dress with my leopar furry espadrilles,they are really comfortable and chic.I whore my jeans jacket,to give the sense of a fall look.Last but not least i finished my outfit with my blue backpack.That's all...take a look at the pictures below and tell me what do you think:


Hey Fashionlovers&Fashionbloggers,αυτο ειναι αλλο ενα ποστ μοδας και παρουσιασης ρουχων.Αυτη την φορα παρουσιαζω ρουχα του online καταστηματος CNDirect.com,(ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ),ενα μεγαλο καταστημα μοδας,οπου μπορειτε να βρειτε ρουχα,παπουτσια και προιοντα ομορφιας.Οι τιμες του ειναι χαμηλες και η ποιοτητα πολυ ωραια. Εγω λοιπον φοραω αυτο το γλυκουλι και σικατο μαυρο φορεμα,που πηρα απο το συγκεκριμενο καταστημα,δειχνει τελειο και ειναι τελειως καθημερινο,μπορειτε να το φορεσετε με φλατ παπουτσια,αθλητικα ή μποτακια οπως αυτα των Dr.Martens(νομιζω οτι θα εδειχναν τελεια με αυτα,πειτε μου τη γνωμη σας)Το φορεματακι μου κοστιζε μονο 4.60$,ειναι Must,ιδιαιτερα αυτη την εποχη,καθως τα κροσια ειναι πολυ της μοδας.Το φορεμα βγαινει ακομη και σε ασπρο,βρειτε το ΕΔΩ.Ταιριαξα το μαυρο φορεμα μου με τις λεοπαρ εσπαντριες μου,ειναι πολυ ανετες και σικ.Φορεσα το το τζιν τζακετ μου για να δωσω την αισθηση του φθινοπωρινου look.Τελος φορεσα και την γαλαζια τσαντα μου.Αυτο ηταν ολο...δειτε τις φωτογραφιες πιο κατω και πειτε μου πως σας φαινονται:







 i am wearing:
Shoes-backpack-jeans jacket:ZARA
dress:here
                       

Δημοσίευση σχολίου

© Chatoyant21. Design by FCD.