F for Fashion:LOVE ME HATER

23 Σεπτεμβρίου 2017




hey,hey


Is orange THE color of this upcoming Fall?I would say,duhh. Among the other vivid colors,red,pink,yellow,orange has a special place to my heart cause i used to hate it.
I am not a big fan of it but when it comes to monochromatic looks and outfit,orange can definitely elevate the whole outfit,even if it just on your face.

Είναι το πορτοκαλί το χρώμα της upcoming season?Εμμ ναι,μεταξύ των υπόλοιπων έντονων χρωμάτων που φαίνεται να ''καταπατούν'' τα pastel που είχαμε συνηθίσει,το πορτοκαλί κατέχει μια πολύ ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου,διότι απλα το μισούσα.Δεν είμαι μεγάλη fan του πορτοκαλί και αυτό φαίνεται,αλλα όταν πρόκειται για μονοχρωματικά Looks και outfits,οι πορτοκαλί λεπτομέρειες είναι αυτές που θα αναδείξουν την επιλογή σας,ακόμη και αν αυτές είναι..στο μακιγιαζ σας.










From the other side,tweed texture was and is my favorite kind of pattern.I could invest all of my money on tweed suits,jackets and mini dresses.As the winter ''approaches'' our closet and mind tweed is going to be everywhere especially on me,on my blog.

Απο την άλλη πλευρά,κάτι που θα είναι για πάντα στη καρδιά μου,η tweed πλέξη ή αλλιώς -μια γαλλική όμορφη λέξη που μου είπε η Γιαγιά μου αλλα δεν την θυμάμαι- αποτελούν για εμένα την επιτομή του style,και της γαλλικής αισθητικής.Σίγουρα θα μπορούσα να ξοδέψω κάθε σεντ σε ένα tweed ταγιέρ,ένα μινι φόρεμα,μια τσάντα ή ένα πανωφόρι.Απλα ερωτευμένη.Και όσο η ''μορφή'' του Χειμώνα πλησιάζει στις ντουλάπες και τις σκέψεις μας η tweed πλέξη θα βρίσκεται παντού και κυρίως πάνω μου,στο Blog μου.


Starting up with today,a tweed midi skirt with detailed cuts and framed edges.The best way to modernise the most classic texture of all.Wearing it with a logo T-shirt,featuring the word HATER on my back has the best feeling ever.

εκινώντας απο σήμερα,με μια φούστα σε tweed ύφανση με λεπτομερή κοψίματα και ξέφτια.Ο καλύτερος τρόπος να κάνεις αυτό το κλασσικό ύφασμα λίγο πιο μοντέρνο είναι να το συνδυάσεις με logo T-shirt και hoodies.Αυτή τη φορά επέλεξα ένα Logo -T-shirt με το λογότυπο HATER στην πλάτη μου για ευνόητους λόγους.










Last but oh God,not least the classic waist bag wearing it in a different way to bring some noise on the upper part of my top.Try this and enhance your basic waist-bag/what a must?
And what about silver jewellery,the answer is minimalistic yet edgy ones are the greatest choice.
I couldn't relate the word hater with a silver snake on my hand more..haha freak.

Τέλος,η κλασσική waist bag δεμένη χιαστή να κρέμεται στην πλάτη μου είναι μια εναλλακτική επιλογή να την φορέσετε για extra edginess bonus.Μικρά δεμένα τσαντάκια σε odd περιοχές θα αποτελέσουν θέμα προς συζήτηση την επόμενη σεζον.Δοκιμάστε το.
Ασημένια μεταλλικά κοσμήματα σε μινιμαλ γραμμες, θα γίνουν τα νεα αγαπημένα σας ή σίγουρα θα μπουν στο wish list σας.
Δεν θα μπορούσα να συνδέσω καλύτερα το σκαλιστό φύδι βραχιόλι μου με την λέξη hater στο πίσω μέρος της μπλούζας...what a freak..











     photography & editing by @rantonis.agr



I am wearing:


T-shirt: The.Alinaleon

bag: Elena Athanasiou



 Feel the freedom,i feel it when i penetrate my head in flowers,

             Thank you.
 Eyridiki.-



follow me: 







4 σχόλια

© Chatoyant21. Design by FCD.