F for Fashion:WHERE IS MY SHOPPING LIST?

18 Ιουνίου 2017









Hello Fashionlovers,


I warned you before,didn't I?This summer is all about basket-wooden-straw accessories and linen textures.This is an all-the-range outfit,casual yet chic because of the great selection of the bottoms and of course the oddity the bag has.
I filled mine with bunch of fruits and the newest issue of Marie Claire Greece magazine.Just my essential for this Summer.
My DIY-scarf transformed it to top-satin top provides the nostalgic sense my summer outfit needs.I love everything that is relevant to 70's.I want it all or nothing.
Classy and stylish yet comfortable flatforms with wooden platform and nudish pink details.I adore the fact that  i can tie them around my ankle.This pair could definitely be my all-summer favourite pair.Where is my vacation?




Μην μου πείτε,πως δεν σας είχα προειδοποιήσει.Αυτό το καλοκαίρι είναι απόλυτα συνυφασμένο με αξεσουάρ...βγαλμένα απο τη δεκαετία του 70' ξύλινα και ψάθινα,ιδανικά για να μετατρέψουν το καλοκαιρινό σας outfit και να του προσδώσουν αυτή τη μαγική νοσταλγία του καλοκαιριού.Επιπλέον λινές υφές συναντιούνται με το μεγαλοπρεπές μετάξι και δημιουργούν το τέλειο σύνολο για ένα ανέμελο καλοκαίρι.Πρέπει να το δοκιμάσετε.

Γέμισα την διχτυωτή τσάντα μου,με έναν σωρό απο φρούτα και φυσικά το τελευταίο τεύχος του Marie Claire,τα απαραίτητα για το καλοκαίρι μου.

Ένα σατέν μαντήλι απο τη ντουλάπα της γιαγιάς μου,θα αποτελέσει το τοπ μου ενώ ενα thrifted λινό παντελόνι θα αντικαταστήσει το all-time-classic jeans.Επιλέξτε κομμάτια σε λινό ύφασμα για σύνολα απο το πρωι εως το βράδυ,είναι stylish,άνετα και απίστευτα δροσερά.

Μοδάτοι κόθορνοι a.k.a flatforms για εξορμήσεις και περπάτημα δίχως τελειωμό.Ξύλινες και Nude λεπτομέρειες συναντιούνται και δημιουργούν ενά απο τα αγαπημένα μου ζευγάρια για αυτο το καλοκαίρι.Που είναι οι διακοπές μου;
















photos by : @antonis.agr coolkids.gr

i am wearing:
top-bag-bottoms:thriffted
shoes:LUIGI


Thank you so much.




Δημοσίευση σχολίου

© Chatoyant21. Design by FCD.