Beauté-PREP:TAKING A BATH

2 Μαρτίου 2017




Hello Fashionlovers,

Μετα απο μια κουραστική μέρα,λατρεύω να χαλαρώνω τον εαυτό μου με ένα ζεστό μπάνιο.Για την περιποίηση του σώματος μου αλλα και των μαλλιών μου,επιλέγω προιόντα που είναι κατάλληλα για τον δικό μου τύπο δέρματος και με κάνουν να νιώθω την αίσθηση της καθαριότητας φυσικά.
Πρόσφατα δοκίμασα την ανανεωμένη σύνθεση των σαμπουάν και conditioner της wash & Go για κανονικά μαλλιά.Υπόσχεται να κάνει όλα οσα επιδιώκω μετα την αγορά ενος σαμπουαν δηλαδη Λαμψη,απαλότητα και φυσικά βαθύς καθαρισμός.Χωρις έντονο άρωμα νιώθω τα μαλλιά μου ενυδατωμένα και καθαρά,ο συνδυασμός αυτου του σαμπουάν με το conditioner ξεμπερδεύει τα μαλλιά μου και τα αφήνει μαλακά και λαμπερά χωρίς λιπαρότητα.Σας προτείνω να το δοκιμάσετε.

Όταν πρόκειται για το σώμα μου και ιδιαίτερα την ευαίσθητη περιοχή-που δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε,δεν είναι ''τρελό'' να έχουμε δεκα διαφορετικά προιόντα για την περιποίηση των μαλλιών αλλα μόνο ένα για το υπόλοιπο σώμα μας;Είναι καλό να επιλέγουμε ξεχωριστό προιόν για την περιποίηση και καθαρισμό της ευαίσθητης περιοχής λόγω του Ph της.Δοκίμασα,το υγρό καθαρισμού της Femfresh το οποιό ειναι δερματολογικά και γυναικολογικά ελεγμένο,περιέχει αλόη και φυσικά είναι ph-Balanced,δηλαδή δεν επιφέρει μεταβολές στο Ph της περιοχής.Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη με την χρήση του σε καθημερινή βάση!Γιατί να μην το δοκιμάσετε;










 Stay Fresh & Clean <3
Eyridiki.-


Δημοσίευση σχολίου

© Chatoyant21. Design by FCD.