RENDEZ-vous AT:a POSTCARD FROM LEFKAS

21 Αυγούστου 2017

Πως είναι λοιπόν να πηγαίνεις τις πρώτες σου διακοπές;Πριν μήνες ξεκίνησα να προγραμματίζω το συγκεκριμένο ταξίδι στην όμορφη Λευκάδα,μαζί με φίλους.Καθώς πλησίαζε ο καιρός πλημμύριζα με ενθουσιασμό για το τι θα συναντήσω εκεί και στις 14 Αυγούστου ξεκινήσαμε το road trip για τη Λευκάδα.Υπέροχη διαδρομή,γεμάτη φύση με διάρκεια περίπου στις 5 ώρες.Είμαι απο τους ανθρώπους που απολαμβάνουν κάθε στιγμή της διαδρομής,ναι δεν κοιμάμαι λεπτό,εκτός και αν είναι ανάγκη.
Κλείσαμε το ξενοδοχείο μας στην περιοχή του Νυδριού,ένα χωριό, σχετικά κοσμοπολίτικο και εμπορικό λιγότερο γραφικό,βρέχεται απο θάλασσα και περικλείεται από restaurant,ταβέρνες και πολλές πολλές βάρκες,γιοτ,μινι κρουαζιερόπλοια και ιστιοπλοϊκά.

Οι διακοπές μας διήρκεσαν 5 ημέρες,γεμάτες θα έλεγα.Ξεκινώντας απο την ημέρα που φτάσαμε στο νησί,αφού αφήσαμε τα πράγματα μας,επιλέξαμε μια παραλία με βάση φωτογραφίες στο google-λίγο ριψοκίνδυνο έτσι;-και κατευθυνθήκαμε προς τη παραλία ''Αγιοφίλι''.Ο τολμών νικά,και παρά την ταλαιπωρία της διαδρομής φτάσαμε σε μια παραδεισένια παραλία βγαλμένη απο cartpostal του 70'.
Τα γαλάζια νερά μας έκαναν να τρελαθούμε,ριγέ ομπρελίτσες παντού και λευκά βότσαλα να δημιουργούν απλά ενα μαγικό τοπίο.Θυμάμαι τον εαυτό μου να κάνω reblog τέτοια τοπία στο tumblr.
Αφού τελειώσαμε το μπάνιο μας,η ''Βασιλική'' ένα γραφικό χωρίο μας περίμενε για φάμε κάτι γρήγορο και να γυρίσουμε πίσω στο ξενοδοχείο μας.

-ΤΙΠ;Το Αγιοφίλι είναι μια πραγματικά υπέροχη παραλία,επειδή όμως μπορεί να θεωρηθεί λίγο δύσβατη λόγω του δρόμου πολλοί επισκέπτες επιλέγουν να την επισκέπτονται με καραβάκι που αναχωρεί συχνά απο το χωριό της ''Βασιλικής''.

Bikini by:Yamamay

Τη δεύτερη μέρα,επιλέξαμε για το μπάνιο μας μια απο τις πιο γνωστές και πιο όμορφες παραλίες τις Ελλάδας.Το Πόρτο Κατσίκι,με τα ανοιχτό γαλάζιο νερά και τα λευκά βράχια ντυμένα με πράσινο ήταν σαν να βγήκε από ταινία.Είναι γεγονός η Λευκάδα συνδυάζει ιδανικά τη φύση με τις καταγάλανες θάλασσες.

Παρόλο που είχε κύμα,δεν μας χάλασε τη διάθεση αντίθετα ήταν σαν να ξεκίνησε η ώρα του παιδιού.
Κάτι που μου άρεσε πολύ ήταν το γεγονός πως δεν υπήρχε κάποιο μπαρ ή καφε πάνω στη παραλία αλλά αρκετά πιο ψηλά στα βράχια.Με ενθουσίασε η εξυπηρέτηση τους καθώς σου προσέφεραν υπηρεσίες,καφέ νερό και φαγητό σε πολυ οικονομικές τιμές.

Antonis is wearing Oribagu bag.
-most comfortable bag ever.

Photos are taken by my love antonis.agr
Check out his amazing work through instargam.

Swimsuit by:SUN SET GO

Όταν τελείωσαμε με το μπάνιο μας,ύστερα απο συστάσεις βρεθήκαμε στο χωριό ''Εξάνθεια'' ψάχνοντας για το εστιατόριο ''Ράχη''.Ένα μέρος πραγματικά υπέροχο που συνδυάζει καφέ και ποτό στο bar ''Fly me''και εξαιρετικό φαγητό στο εστιατόριο ''η Ράχη'' με Θέα ένα το ρομαντικό ηλιοβασίλεμα.Με χρώματα που θα ζήλευε κάθε ιμπρεσιονιστής ο ήλιος έπεφτε πραγματικά μέσα στη θάλασσα.
Το εστιατόριο και το bar άξιζει απόλυτα την επίσκεψη κάθε τουρίστα και όχι μόνο.Μοναδική Θέα,φοβερή εξυπηρέτηση,ιδανικές γεύσεις και τιμές πολύ προσιτές.Σίγουρα αξίζε και τη δεύτερη επίσκεψη μας στο συγκεκριμένο μαγαζί την τέταρτη ημέρα.

-ΤΙΠ:Αφού κάνετε το μπάνιο σας στις μοναδικές παραλίες του Πορτο Κατσίκι και Κάθισμα,περάστε απο το συγκεκριμένο καφε μπαρ και εστιατόριο για να επιβεβαιώσετε όλα όσα σας είπα.Οι αποστάσεις απο αυτες τις παραλία ειναι σχετικά κοντινότερες και καλό θα ήταν να το συνδυάσετε με αυτό τον τρόπο.

Την Τρίτη μέρα,ύστερα απο έρευνα τις προηγούμενες ημέρες,επιλέξαμε να κάνουμε μια μίνι κρουαζιέρα στις τριγύρω περιοχές και στα κοντινά νησιά.Αναμεσά στα τρία δημοφιλέστερα κρουαζιερόπλοια της περιοχής επιλέξαμε το MACEDONIA PALACE με καπετάνιο τον φοβερό κ.Κώστα που παράλληλα με την κρουαζιέρα μας έκανε και ξενάγηση.
Η κρουαζιέρα ξεκίνησε στις 9.30 το πρωί, περνώντας απο τα Σύβοτα κατευθυνθήκαμε προς τις παραλίες Εγκρεμνοί και Πόρτο κατσίκι για μπάνιο και βουτιές απο το καράβι,ήταν απλά υπέροχα.Η επόμενη στάση ήταν το γραφικό Φισκάρδο στη Κεφαλονιά για φαγητό και βόλτες στα σοκάκια.Το Φισκάρδο ήταν πανέμορφο γεμάτο με χρωματιστά σπιτάκια που άξιζαν να βγουν όλα φωτογραφία και έτσι ο Αντώνης δεν έχασε την ευκαιρία.Τώρα έχουμε τέλειες φωτογραφίες να γεμίζουν τα προφίλ μας μέχρι και το Σεπτέμβριο χαχα.Ο Καπετάνιος μας,μας πρότεινε να φάμε στην ξακουστή κυρία Τασσία ένω για γλυκό να επιλέξουμε τη Μελίνα.Δυστυχώς ο χρόνος μας ήταν περιορισμένος,προτιμήσαμε να κάνουμε βόλτες,να φάμε κατι γρήγορο και να πάρουμε ενα κομμάτι σπιτικό μπανόφι για το δρόμο.Σειρά είχε μια όμορφη παραλία στην Ιθάκη μείναμε εκεί για 45 λεπτά,δροσιστήκαμε και πήραμε το δρόμο για τη σπηλιά του Παπανικολή που εκρύβε ιστορίες απο τον Δευτερο παγκόσμιο πόλεμο.Έπειτα φτάσαμε στο ιστορικό νησί Σκορπίος που άνηκε στον Ωνάση.Πλέον είναι ιδιοκτησία του Ρώσου ΜεγιστάναΝτμίτρι Γεβγκένεβιτς Ριμπολόβλεφ.Ο Καπετάνιος μας μίλησε για την ιστόρια και τη ζωή του Ωνάση αλλα και τις αλλαγές που επέφερε αυτή στο νησί της Λευκαδας.Αν γνωρίζεις την ιστορία σίγουρα ένα δέος σε διακατέχει όταν κοιτάζεις απο κοντά τις βίλες και τις private προβλήτες του νησιού.Η κρουαζιέρα τελείωσε στις 6/30 περίπου και άξιζε κάθε λεπτό της.

ΤΙΠ:Σίγουρα δεν πρέπει να παραλείψετε την κρουαζιέρα στα τριγύρω μέρη.Βλέπεις τόσα όμορφα μέρη μέσα στο λιγοστό χρονικό διάστημα της μιας ημέρας.Παίρνεις μια γερή δόση Ελληνικού καλοκαιριού.Πλέοντας στα πανέμορφα αυτά νερά με την υπόκρουση παραδοσιακών λαϊκών τραγουδιών που θύμιζαν Ελλάδα σκέφτηκα πόσο σημαντικό είναι να ταξιδέυουμε και να ανακαλύπτουμε την ομορφιά της Ελλάδας.
Μην ξεχάσεις να αναζητήσεις τον καπετάνιο Κώστα στο Macedonia Palace για να βιώσεις την εμπειρία λίγο πιο διαφορετικά,λίγο πιο Ελληνικά.
Η κρουαζιέρα ήταν στα 20€ ένω σου παρείχε απο καφέ έως και κοκτειλ σε πολύ οικονομικές τιμές.

Η Τέταρτη μέρα ξεκίνησε με μπάνιο στην παραλία Κάθισμα,που εκτός απο τα γαλάζια νερά της δεν με εντυπωσιάσε διότι ήταν οργανωμένη στο μεγαλύτερο μήκος της.Για το τέλος επιλέξαμε ξανα την μαγική ράχη και μείναμε για ακόμη μια φόρα ευχαριστημένοι.

Την τελευταία μέρα του γυρισμού,ενώ πήραμε τον δρόμο για τη Χώρα της Λευκάδας ψάχναμε για μια προσβάσιμη παραλία στα παράλια και ανεβαίνοντας απο το Νυδρί προς τα επάνω βρήκαμε το Ionian Blue ένα μοναδικό ξενοδοχείο 5 Αστέρων με θέα,φυσικά το μπλε του Ιονίου.Βιώσαμε την luxury εμπειρία με τις μοναδικές υπηρεσίες που προσφέρει καθώς διέθετε πάνω απο 10 πισίνες,εσωτερική και εξωτερική,τζακούζι και πολλά άλλα.Ότι έπρεπε για μια ξεκούραστη βουτιά πριν πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής.

Swimsuit:HERE rosegal
towel:HERE Rosegal
anklet:ZAFUL

Photos are taken by my love antonis.agr
Check out his amazing work through instargam.

Το ταξίδι ήταν υπέροχο γεμάτο όμορφες εμπειρίες και αναμνήσεις που θα διηγούμαι σίγουρα ξανα και ξανά.Η Λευκάδα είναι ένα καταπράσινο νησί με τις πιο γαλάζιες παραλίες που έχω δει στη ζωή μου.Σαν να βγήκε απο τον παράδεισο.Η ζωή για αυτό που προσφέρει είναι ιδιαίτερα οικονομική,κατάλληλη για φοιτητές.Αξίζει να την επισκεφτείς αν είσαι λάτρης της φύσης.Άν πάλι αυτό που αναζητάς είναι η κοσμοπολίτικη διασκέδαση δεν νομίζω οτι είναι κατάλληλος προορισμός για εσένα.
Θέλω να ευχαριστώ ιδιαίτερα το αγόρι μου,που αν δεν ήταν εκει σίγουρα δεν θα περνούσα τοσο όμορφα.Thank you<3.Τον Χρήστο και την Χριστίνα για την θετική αύρα και την τέλεια παρέα τους!Λοβ & Peace.

Thank you so much for all the love you showed to us through instagram and facebook.