Beauté-PREP|LIFE SAVIOR X BATISTE

19 Οκτωβρίου 2016

Hello Fashionlovers,

Άλλο ένα beauty post,για να μοιραστώ μαζί σας τις συνήθειες μου και τα μυστικά ομορφιάς που ακολουθώ ή ανακαλύπτω!

Είμαι απο τις γυναίκες που έχουν λιπαρή επιδερμίδα και όλες ξέρουμε πως αυτή η λιπαρότητα επεκτείνεται εύκολα και στα μαλλιά μας.Είναι γεγονός πως τα μαλλιά μας,αποκτούν λιπαρότητα τουλάχιστον μετά απο μια μέρα απο το λούσιμο.Απογοητεύομαι και γκρινιάζω.Κανένας δεν έχει το χρόνο να λούζεται κάθε μέρα,εξάλλου δεν είναι και υγιεινό.Έρευνες έδειξαν οτί η λιπαρότητα θρέφει το μαλλί,το προστατεύει και θα πρέπει να αφήνουμε τα μαλλιά μας άλουστα για δύο με τρεις ημέρες.
Κάθε μια απο εμάς νιώθει άβολα όταν έχει ''bad hair day'',χαλάει η διάθεση μας και σίγουρα αυτό μας κουράζει.
Θυμάμαι να προσεύχομαι να μπορούσα με μια κίνηση να έχω ανανεωμένο look και λάμψη στα μαλλιά μου χωρίς να χρειαστεί να λουστώ .Όλα αυτά πριν γνωρίσω τα ξηρά σαμπουάν.
Την επανάσταση στην αγορά αλλα και στο μυαλό μου έκαναν τα Batiste Dry Shampoo.

Η εταιρία Batiste δημιούργησε ενα προϊόν,που να ικανοποιεί μια απο τις πιο σημαντικές ανάγκες της σημερινής γυναίκας.Ανανεωμένα μαλλία χωρίς λιπαρότητα με δυο κινήσεις!
Πως είναι δυνατόν αυτό;
Το υλικό που περιέχει,έχει τη δυνατότητα να απορροφά τη λιπαρότητα της τρίχας απο τη ρίζα,προσδίδει όγκο και φρεσκάρει το look μας.Τα θαμπά,γεμάτα λιπαρότητα μαλλιά μέσα σε λιγότερο απο πέντε λεπτά αποκτούν λάμψη,όγκο,φρεσκάδα και τέλειο άρωμα χωρίς καμία σταγόνα νερό!

Θα σας δείξω τα βήματα των πέντε λεπτών που ακολούθησα για να ανανεώσω τα μαλλιά μου:



Τα μαλλιά μου είναι άλουστα(2 ημερών).


Ανακίνησα καλά και ύστερα,ψέκασα στη ρίζα,όπου εντόπισα την λιπαρότητα απο μακρινή απόσταση όμως,προκειμένου η συμπιεσμένη σκόνη να μην ασπρίσει τη ρίζα μου.Είναι φυσιολογικό να παραμείνει κάποια ποσότητα γι αυτό,αφού ολοκληρώσω το ψέκασμα,συνεχίζω με τρίψιμο των μαλλιών μου σε εκείνη την περιοχή.Με αυτό τον τρόπο,η σκόνη διασκορπίζεται και απορροφά καλύτερα την λιπαρότητα,παράλληλα παρατηρείτε αύξηση όγκου!Τέλειο;


 Το καλύτερο είναι το άρωμα που αφήνει στα μαλλιά σου.Η Batiste φυσικά έχει καλύψει τις προτιμήσεις κάθε γυναικάς καθώς υπάρχει μεγάλη ποικιλία όσο αναφορά την οσμή. Απο ήπια-ουδέτερη σε κάτι πιο φρέσκο και girly,μπορείς να διαλέξεις ότι σου αρέσει.(ανάμεσα σε 9 αρώματα)



Δοκίμασα τρία απο αυτά,εν ονόματι 1.nourish &enrich με εκχύλισμα αμυγδάλου.-το αγαπημένο μου λόγω της ήπιας και ουδέτερης οσμής του.
2.fruity&cheeky cherry-έντονη μυρωδιά κερασιού για εμένα,δεν το προτιμώ-.
3.floral & flirty-γλυκιά απαλή μυρωδιά-.

.
Δίκαια η Batiste έχει καταλάβει τη νούμερο ένα θέση για ξηρά σαμπουάν στην Αγγλία καθώς προσφέρει άμεσα ανανεωμένο look χωρις λιπαρότητα!
Όλες μας νιώθουμε πιο όμορφες με περισσότερη αυτοπεποίθηση όταν τα μαλλιά μας αποπνέουν φρεσκάδα!Πρέπει σίγουρα να το δοκιμάσετε.
Μπορείτε να τα βρείτε στo batistehair.com,σε  πολυκαταστήματα ομορφιάς και στα Online beauty stores!

make up :
wetnwild
goldenrose

Thanks for reading,

Refresh your hair!

-eyridiki

Δημοσίευση σχολίου

© Chatoyant21. Design by FCD.