F for Fashion:Me,Myself &I |

30 Μαρτίου 2016

Hello fashionlovers&fashionbloggers,

sorry for not posting these days but i do,prepare so many things for my blog and youtube channel!This post is a lovely combination between fashion and beauty.

συγνώμη,καθώς δεν έκανα κανένα νέο Post αυτές τις μέρες αλλά προετοιμάζω πολλά νέα πράγματα αυτον τον καιρό για το blog αλλα και για το κανάλι μου στο youtube.Αυτό το post θα είναι ένας συνδυασμός μόδας και ομορφιάς!
As you may noticed from the other social media,i changed the color and the length of my hair.I turned them to something more natural and close to my color tones.I took all the pictures in my room to give a more ''cozy'' style to my photographs.I chose to wear a pair of ankle-frayed jeans,total a MUST,which i recreated!I suited them with this amazing oversized striped shirt,which can by worn as a dress too!Free your shoulder to give your look a more feminine and sexy touch.You can match this outfit with your own personal style.Wear it from morning to night and be chic as hell!If you think that it will look baggy or oversized on you,then try to wear it with a belt,it will emphasize your silhouette.Two words can describe this trend,comfortable and sexy!Make it yours from Ladyluck store in Volos,Greece.Last but not least,i finished the look  with one of my favorite pair of shoes for this season,these lovely laced flats.I love them,because i can wear them comfortably for a long time during the day!If you want to learn more about my hair transformation keep on reading!

Εαν ήδη έχετε προσέξει απο τα υπόλοιπα social media ,πρόσφατα άλλαξα το μήκος και το χρώμα των μαλλιών μου.Τα άλλαξα σε κάτι πιο φυσικό και κοντινό στους παλιούς μου καστανούς τόνους.Τράβηξα αυτές τις φωτογραφίες στο σπίτι μου για να δώσω μια ζεστή και φιλόξενη νότα στις φωτογραφίες μου.Διάλεξα λοιπόν να φορέσω ένα τζιν με φθαρμένες άκρες-μεγάάλη τάση-.!Το ταίριαξα με αυτό το τέλειο φαρδύ ριγέ πουκάμισο,το οποίο μπορει να φορεθεί άνετα και ως φουστάνι.Δείξτε τους ώμους σας και την θηλυκή σας πλευρά και κάνετε το Look πιο sexy!Είναι τέλεια και ασφαλή επιλογή για κάθε Look που φαντάζεστε.Μπορεί να φορεθεί απο το πρωί έως το βράδυ και είναι απίστευτα chic!Εάν φοβάστε να το φορέσετε γιατί,ίσως είναι πολυ φαρδύ για εσάς δοκιμάστε να το δέσετε στη μέση σας μια ζώνη,έτσι θα τονίστε την σιλουέτα σας!Δύο λέξεις μπορούνε να περιγράψουν αυτό το κομμάτι,άνεση και θηλυκότητα!Καντε το δικό σας απο το κατάστημα  Ladyluck στον Βόλο.Τελός,φόρεσα τα αγαπημένα μου παπούτσια για αυτή τη σεζον,τα δετά flats!Τα λατρεύω και τα φοράω όλη μέρα καθώς είναι απίστευτα άνετα!Έαν θες να μάθεις περισσότερα για την αλλάγη στα μαλλιά μου,συνέχισε να διαβάζεις!












DEALING WITH HAIR




Recently i changed my hair and i gave it  a more natural look close to brunette tones.Due to the fact  my hair wasn't that healthy,decided to cut it about 5cm/2inches.Now i feel it healthier and prettier. However,sometimes i wish it was longer in order to curl them or just because i miss my long hair as every girl does,after a length change.Irresistible Me Hair extensions make my feel that i ve got my old hair back.They are 100% human hair and really easy to wear.It took me only 5 minutes to wear them and they look really cute.Find my color HERE!

Πολύ πρόσφατα άλλαξα το χρώμα και το μήκος των μαλλίων μου.Τους έδωσα ένα πιο φυσικό και καστανό look.Τα μαλλιά μου ήταν πολυ αδύναμα και σπασμένα,έτσι αποφάσισα να τα κόψω περίπου 5 cm.Πλέον τα νιώθω πιο υγιή και ζωντανά.Μερικές φορές όμως,εύχομαι να μην τα είχα κόψει,για να μπορώ να κάνω χτενίσματα κτλπ ή απλα επειδή μου λείπουν τα παλιό  μήκος των μαλλιών μου,όπως κάθε γυναίκα αισθάνεται άλλωστε.Irresistible Me Hair extensions με κάνουν να νιώθω πως ποτέ δεν έκοψα τα μαλλιά μου.Αποτελούνται απο 100% φυσική τρίχα και προστίθενται πολύ εύκολα στα μαλλιά σου.Μου πήρε μόλις 5 λεπτά να τα προσαρμόσω και δείχνουν τέλεια!Βρείτε το χρώμα μουHERE!




3 σχόλια

  1. Προτιμώ το κάστανο! Ειναι πιο σικάτο! Αγαπώ το σύνολο! Τα παπούτσια απο πού;;
    Φιλάκια,
    ohmydarlingdeer.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. teleio look kai ta mallia kataplhktika!!
    xx
    http://www.somethingvogue.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© Chatoyant21. Design by FCD.